! عشق !

! عشق !

 

از طعنه ي جاهلان نخواهم ترسيد

بر خنده ي اين زمانه خواهم خنديد

من بر سر عشق خود خواهم ماند

تا كور شود هرانكه نتواند ديد



نظرات شما عزیزان:

donya
ساعت18:53---17 اسفند 1392
وبلاگت قشنگه گلم آورین

مسعود
ساعت15:39---30 بهمن 1392
سلام ابجی گلم
ممنون ک بهم سر زدی منم شمارو با افتخار لینک کردم
بازم بیا پیشم
همین الان اپ کردم
خوشحال میشم نظرتو راجع پستام بگی


مونا
ساعت18:27---13 بهمن 1392
سلااااام به دختر دايي گلم و همينطوررررر...خلم

عزيزم وبلاگت خيلي خوشگله...هروقت تونستي آپش كن منم ميام و نظر ميذارم واست...جملاتشم قشنگن...

موفق باشي عززززيزم...
پاسخ:سلااااااااااااااام عجقولكم ملسي گلم نظر لطفته عزيز اپ كردم بت خبر ميدم بوووووووس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: عاشقونه ، عكس عاشقونه ، اس ام اس عاشقونه ، ،

برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 2 بهمن 1392برچسب:عاشقونه,اس ام اس,تو را دوست دارم,اس ام اس عاشقونه,,عشق,دوستت دارم, ] [ 10:13 ] [ honey ]
[ ]